Zaproszenie do złożenia ofert na prowadzenie zajęć rewalidacyjnych z osobami niesamodzielnymi

Zaproszenie do złożenia ofert na prowadzenie zajęć rewalidacyjnych z osobami niesamodzielnymi – uczestnikami Klubu „Być Razem”, prowadzonego w ramach projektu Centrum Usług Środowiskowych– „Razem Łatwiej II”

Zamawiającym jest Towarzystwo Przyjaciół Dzieci Oddział Miejski w Wieruszowie (zwane dalej TPD OM) występujące, jako partner projektu.
Dane adresowe: Towarzystwo Przyjaciół Dzieci Oddział Miejski, ul. Sportowa 7, 98 – 400 Wieruszów.

1. Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zaangażowanie specjalisty do prowadzenia zajęć rewalidacyjnych dla osób niesamodzielnych, uczestniczących w zajęciach Klubu „Być Razem”, służących zwiększeniu kompetencji społecznej uczestników.
Zajęcia będą świadczone w siedzibie TPD OM w Wieruszowie przy ul. Sportowej 7. w okresie 1.10.2024 – 31.12.2026r., w dni robocze w godzinach popołudniowych. Konkretne godziny prowadzenia zajęć na dany miesiąc Zamawiający ustali w porozumieniu z wybranym Oferentem do końca miesiąca poprzedzającego miesiąc, w którym zajęcia będą realizowane. Przewidywana maksymalna łączna liczba godzin zajęć w okresie realizacji zadania wynosi 345 godzin. Faktyczna liczba godzin zajęć uzależniona będzie od zdiagnozowanych potrzeb i zainteresowań uczestników i w związku z tym odchylenie od wskazanej ilości godzin danego rodzaju zajęć, w trakcie trwania umowy może wahać się nawet do +/- 30% planowanej liczby godzin.
Wynagrodzenie płatne będzie za każdą faktycznie zrealizowaną godzinę zajęć. Okresem rozliczeniowym będzie miesiąc kalendarzowy. Kwota miesięcznego wynagrodzenia stanowić będzie iloczyn zrealizowanych godzin i stawki za jedną godzinę.

Prowadzenie zajęć podlegać będzie udokumentowaniu w formie papierowej wg. wzorów przekazanych przez Zamawiającego i w szczególności obejmować będzie temat, datę i czas zajęć, zastosowane techniki prowadzenia zajęć oraz odnotowanie osób
uczestniczących w zajęciach.

Zakres obowiązków osoby prowadzącej zajęcia:
- realizacja planu zajęć, zgodnie z grafikiem ustalanym w okresach miesięcznych przez Zamawiającego;
- odnotowywanie obecności na zajęciach;
- ustalanie z opiekunem klubu, z miesięcznym wyprzedzeniem, rodzaju materiałów niezbędnych do prowadzenia zajęć;
- sporządzanie dokumentacji z prowadzenia zajęć zgodnie ze wzorami dostarczonymi przez Zamawiającego;
- współpraca opiekunem klubu w zakresie prowadzenia dokumentacji z zajęć;
- udział w corocznej ewaluacji ustalonych planów zajęć i opracowanych dla uczestników indywidualnych programów terapeutycznych.

2. Okres realizacji zamówienia

Zadanie realizowane jest w ramach projektu partnerskiego pn. Centrum Usług Środowiskowych „Razem Łatwiej II” współfinansowanego w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027.

Usługa będąca przedmiotem niniejszego zapytania realizowana będzie w okresie od dnia 1 października 2024r. do 31 grudnia 2026 r.

3. Kategoria ogłoszenia: Usługi

4. Miejsce realizacji zamówienia: Cała Polska

5. Warunki udziału w postepowaniu

1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

Usługa zajęć rewalidacyjnych może być świadczona przez osobę posiadającą ukończone wyższe studia pedagogiczne o specjalności pedagogika specjalna w zakresie edukacji i rehabilitacji osób niepełnosprawnych umysłowo.
Ocena spełnienia wymagań w tym zakresie odbywać się będzie na podstawie złożonych przez Oferenta kopii dokumentów potwierdzających posiadanie wykształcenia (kopie dokumentów potwierdzających ukończenie szkoły, szkolenia,).

2) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

a) łączne zaangażowanie zawodowe osoby świadczącej usługi prowadzenia zajęć rewalidacyjnych w realizację wszystkich projektów finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych beneficjenta i innych podmiotów, nie może przekroczyć 276 godzin miesięcznie;
Ocena spełnienia tego warunku odbywać się będzie na podstawie oświadczenia o zaangażowaniu w realizację projektów złożonego na formularzu ofertowym;
b) stan zdrowia pozwalający na wykonanie zamówienia
Ocena spełnienia tego warunku odbywać się będzie na podstawie oświadczenia o stanie zdrowia pozwalającym na wykonanie zamówienia.

3) Wiedza i doświadczenie

Co najmniej 150 godzin doświadczenia (w tym wolontariackie) w pracy z osobami
z niepełnosprawnościami
Ocena spełnienia wymagań w tym zakresie odbywać się będzie na podstawie złożonych przez
Oferenta dokumentów (kopia lub oryginał) potwierdzających posiadane doświadczenie
(świadectwa pracy wraz z zakresem czynności; zaświadczenia, itp.).

4) Dodatkowe warunki

W postepowaniu nie mogą brać udziału osoby/podmioty, które powiązane są z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
W związku z powyższym oferent jest zobowiązany do złożenia oświadczenia ujętego w załączniku do niniejszego zapytania ofertowego. Oferty osób/podmiotów, które nie złożą ww. oświadczenia, nie będą brane pod uwagę.

6. Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie się kierował się kryteriami:
100% cena brutto za 1 godzinę usługi (łącznie z kosztami pracodawcy)
Kryterium będzie rozpatrywane na podstawie wynagrodzenia brutto za 1 godzinę z całości usługi stanowiącej przedmiot zamówienia, podanej przez wykonawcę w Formularzu ofertowym.
Do realizacji zadania zostanie wybrana 1 oferta z najniższą ceną. W przypadku dwóch lub więcej ofert z taką samą najniższą ceną, o wyborze oferty decyduje kolejność wpływu.

7. Warunki zmiany umowy

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień umowy w celu zabezpieczenia właściwej realizacji projektu w zakresie:

1) okresu i harmonogramu realizacji umowy;
2) ostatecznej ilości godzin usług rewalidacyjnych;
3) zmian wynikających z powszechnie obowiązującego prawa i/lub wytycznych z zakresu realizacji projektu.

2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w przypadkach szczegółowo opisanych we wzorze umowy.

8. Termin składania ofert
do 20-09-2024r. do godz. 09:00:00

9. Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

1. Oferta sporządzona na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania.
2. Do oferty należy załączyć następujące dokumenty:

1) Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganych kwalifikacji,
2) Kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie w pracy z osobami z niepełnosprawnościami
3) Oświadczenie o braku powiązań,
4) Klauzulę RODO.

Ofertę należy wysłać:
- pocztą elektroniczną na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- pocztą tradycyjną lub kurierem na adres:
Towarzystwo Przyjaciół Dzieci Oddział Miejski w Wieruszowie,
98-400 Wieruszów, ul. Sportowa 7;
lub złożyć osobiście w siedzibie Zamawiającego z dopiskiem na kopercie: „Odpowiedź na zapytanie ofertowe – usługa zajęć rewalidacyjnych”,
W przypadku złożenia oferty w formie elektronicznej, Oferenci wybrani do realizacji usługi przed podpisaniem umowy, zobowiązani są do przedłożenia wymaganych dokumentów w wersji papierowej.
Oferta musi być wypełniona w sposób czytelny w języku polskim.
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. O terminie złożenia oferty decyduje data wpływu do Zamawiającego.

Wieruszów, dnia 12 września 2024r.

Załączniki:

1) Formularz ofertowy
2) Oświadczenie o braku powiązań,
3) Wzór umowy
4) Klauzula informacyjna RODO