SZACOWANIE WARTOŚCI ZAMÓWIENIA NA ŚWIADCZENIE USŁUG PORADNICTWA SPECJALISTYCZNEGO
Wieruszów, dnia 23 kwietnia 2021r.
SZACOWANIE WARTOŚCI ZAMÓWIENIA
NA ŚWIADCZENIE USŁUG PORADNICTWA SPECJALISTYCZNEGO
(prawnik, psycholog, seksuolog/ginekolog, rehabilitant) dla osób niesamodzielnych - uczestników zajęć klubu „Być Razem”
prowadzonego w ramach projektu Centrum Usług Środowiskowych – „Razem łatwiej”
W celu zbadania oferty rynkowej oraz oszacowania wartości zamówienia, Towarzystwo Przyjaciół Dzieci Oddział Miejski w Wieruszowie, 98-400 Wieruszów, ul. Sportowa 7,
zwraca się z prośbą o przedstawienie informacji dotyczących szacunkowych kosztów realizacji niżej opisanego zamówienia.
UWAGA! Niniejsze szacowanie wartości zamówienia nie stanowi oferty w rozumieniu
art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem ani zapytaniem o cenę
w rozumieniu ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Informacja ta ma na celu wyłącznie rozpoznanie rynku i uzyskanie wiedzy na temat kosztów realizacji opisanej usługi
I. Postanowienia wstępne:
Szacowanie wartości zamówienia prowadzone jest w ramach projektu Centrum Usług Środowiskowych – „Razem Łatwiej”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego
na lata 2014 – 2020.
II. Podmiot ustalający wartość zamówienia:
Towarzystwo Przyjaciół Dzieci Oddział Miejski w Wieruszowie, 98-400 Wieruszów,
ul. Sportowa 7
III. Przedmiot postępowania:
Kody ze Wspólnego Słownika Zamówień: 85311200-4 Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych.
Przedmiotem zamówienia jest zaangażowanie specjalistów: prawnika, psychologa, seksuologa/ginekologa i rehabilitanta celem udzielania przez nich konsultacji grupowych i indywidualnych osobom z niepełnosprawnościami, uczestniczących w zajęciach Klubu „Być Razem”. Konsultacje/porady będą świadczone w siedzibie Klubu w Wieruszowie przy
ul. Sportowej 7 lub wskazanym przez oferenta gabinecie/biurze zlokalizowanym na terenie Wieruszowa. Usługi realizowane będą począwszy od 14 maja 2021 do 31 maja 2023r. Konkretny termin udzielenia porady/konsultacji indywidualnej osobie wskazanej przez Zamawiającego lub porady/konsultacji grupowej ze wskazaniem tematyki konsultacji, Zamawiający każdorazowo ustali z Oferentem, którego specjalność będzie właściwa do jej udzielenia.
Usługi realizowane będą w dni robocze. Przewidywana maksymalna łączna liczba godzin konsultacji/porad wynosi 720 godzin w tym:
- 60 godzin porad/konsultacji prawnych,
- 60 godzin porad/konsultacji z zakresu seksuologii/ginekologii,
- 240 godzin porad/konsultacji z zakresu rehabilitacji,
- 360 godzin porad/konsultacji psychologicznych
Faktyczna liczba godzin porad/konsultacji danej specjalności uzależniona będzie od zdiagnozowanych potrzeb uczestników - odchylenie od wskazanej ilości godzin porad/konsultacji danej specjalności, w trakcie trwania umowy, może wahać się na poziomie +/- 30% planowanej liczby godzin.
Wynagrodzenie płatne będzie za każdą faktycznie zrealizowaną godzinę konsultacji/porady. Okresem rozliczeniowym będzie miesiąc kalendarzowy. Kwota miesięcznego wynagrodzenia stanowić będzie iloczyn zrealizowanych godzin i stawki za jedną godzinę.
Świadczenie usług konsultacyjnych/doradczych podlegać będzie udokumentowaniu
w formie papierowej i obejmować będzie datę i czas udzielenia konsultacji/porady, imię
i nazwisko osoby, której konsultacja/porada została udzielona oraz podpis osoby udzielającej porady/konsultacji. Konsultacje/porady grupowe powinny dodatkowo zawierać temat.
Wzory dokumentów zostaną przekazane przez TPD OM.
Wymagania dotyczące wykonawców usługi:
1)posiadanie kwalifikacji do wykonywania zawodu:
-
prawnika (studia magisterskie prawnicze) w odniesieniu do porad prawnych,
-
psychologa (5-letnie jednolite studia magisterskie na kierunku psychologia)
w odniesieniu do porad psychologicznych, -
lekarza o specjalności seksuolog/ginekolog (ukończone wyższe studia medyczne i specjalizacja z seksuologii/ginekologii) w odniesieniu do porad z zakresu seksuologii/ginekologii;
-
rehabilitanta (studia magisterskie/licencjackie z zakresu rehabilitacji i fizjoterapii) w odniesieniu do porad z zakresu rehabilitacji ruchowej.
2) i minimum 300 godzin doświadczenia zawodowego lub wolontarystycznego w pracy z osobami z niepełnosprawnością.
IV. Sposób komunikacji:
Osobą odpowiedzialną za ustalenie wartości zamówienia jest Alicja Ruta. Numer telefonu kontaktowego: 62 78 42 535, adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w dniach 26.04.2021 – 28.04.2021, w godzinach 15:30 – 17:00
V. Termin i sposób ustalenia wartości zamówienia:
Oszacowaną wartość zamówienia należy złożyć do dnia 29.04.2021 r. do godz. 10:00
w siedzibie TPD OM w Wieruszowie lub na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. na Załączniku do niniejszego zaproszenia.
Wiceprezes Zarządu TPD OM
Henryka Sokołowska
Załączniki: